»Gre za izjemno zanimivo predstavo, zato ker govori o holokavstu na drugačen način. Ne govori o taboriščih, ampak o spominu na holokavst. Ukvarja se z našimi interpretacijami, s politično korektnostjo. Vesel sem, da sem lahko naredil to predstavo, saj je to drama, ki prinaša nek nov pristop k pripovedovanju zgodovine.«
»Ko nisem vedela, kaj storiti, sem Sergeja prosila, naj nekaj trenutkov ne počne ničesar. Morda mi glasba narekuje, da je tako prav, sem si mislila.«
»Gre za precej revolucionaren pristop, saj predstava ne poveličuje žrtev holokavsta in grdi agresorja, ampak je zelo intimen spomin na holokavst.«
»Moramo nehati razmišljati o gledališču in se posvetiti čutom in čustvom, da pridejo na plan.«
»Prvič bom letos delal stand-up kot stand-up in imam noro tremo. Drugače pa tudi moji prispevki niso čisto novinarski. Novinar mora biti objektiven, jaz nisem, sem velikokrat subjektiven in razkrivam moj osebni pogled na svet.«
»Delal sem tudi v Nemčiji in na Švedskem, pa jezikov ne razumem. Ampak poznam snov, dramo in replike.«
»V besedilo sem vpeljal zelo močen, vedno znova ponavljajoč se motiv harmonike ne kot zgolj inštrumenta, ampak kot načina preživetja z glasbo, kamor se človek zateče v najhujših trenutkih, v katerih gre za življenje in smrt.«
»Sledili bomo interdisciplinarnosti, kar bo omogočilo širše razumevanje obravnavanih tem.«
»Pri tem se naslanja na zgodbe posameznikov, ki jih je ogromno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju